czwartek, 7 marca 2013

Zaczynamy!


Witam! 

Jestem Szymon ma 18 lat i od niedawna zacząłem zbierać autografy. Moją pierwszą zdobyczą był autograf Dominika Furmana, zdobyty po koleżeńsku. Przewiesiłem go do tablicy korkowej nad biurkiem, pomyślałem, że jeden skormne zdjęcie podpisane niebieskim długopisem mi nie wystarczy. Postanowiłem poszperać po internecie i znaleźć adresy ciekawych osobistości. Na pierwszy ogień wybrałem Piotrka Żyłę (ach... te jego wypowiedzi :P). Po dwutygodniowym oczekiwaniu jest! Pierwsza koperta zaadresowana pod moje imię. Radości nie było końca. W kopercie czekał na mnie autograf i ulotka jednego pensjonatów. Jutro wysyłam kolejną dwie koperty, liczcie, że do mnie wrócą!


Dominik Furman



Piotr Żyła

4 komentarze:

  1. Również posiadam autograf Piotrka :)
    pozdrawiam i życzę sukcesów :)

    www.autografyprzemka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Dodała Cię do linków, dodasz mnie też? :)
    http://grafyfanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi powiecie jak dodać link to oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hej:) gratuluję autografów i życzę żeby Twoja kolekcja się ciągle powiększała :) Zapraszam na bloga: www.allaboutskijumping.blogspot.com odpisałam tam jak zdobyć autografy niektórych skoczków, myślę że może Cię to zainteresować. ;)
    Też kocham zbierać autografy i moja kolekcja jest ciągle coraz większa. :)
    Dzisiaj dostałam autograf od Piotrka - z dedykacją. :) Nie zawsze udaje się załatwić dedykacje, ale jak wysyłasz listy zawsze dopisuj że chciałbyś chociaż dopisek "dla Szymona". Również przez FB można pisać do różnych sportowców z zapytaniem o autografy.
    Pozdrawiam,
    Agata. :)

    OdpowiedzUsuń